Man wordt geholpen met zijn hoortoestel

Klantenservice

Jouw gehoor is onze expertise. Onze klantenservice staat klaar om je te ondersteunen bij vragen over je gehoor en hooroplossingen, of je nu thuis bent of onderweg.

Met onze uitgebreide reeks diensten op afstand krijg je hoogwaardige hoorzorg van onze experts, en dat alles vanuit het comfort van je eigen huis.

Neem contact op met de klantenservice: 
Bel ons op het gratis nummer 0800 30 929, contacteer ons per email via contact@audika.be, via onze chat, of via een terugbelverzoek.

Hoe kunnen we jou helpen?

Onze hoorspecialisten bieden de volgende diensten:

  1. Uitgebreide hoortesten en consultaties
  2. Ondersteuning voor hoorapparaten en accessoires voor hoorapparaten
  3. Aanpassingen en bijstellingen van hoorapparaten
  4. Diensten voor het bestellen van batterijen en domes
  5. Schoonmaken en reparaties van hoorapparaten
Afbeelding van een glimlachende vrouw op een groene achtergrond

Ontdek onze instructievideo's en online diensten

Illustratie van een afspeel button van een video
Leer hoe je je hoorapparaten gebruikt en onderhoudt
Bekijk de video's

Oticon RemoteCare-app

Als je een hoorapparaat van Oticon draagt, kan je via de Oticon RemoteCare-app telefonisch of per video consultaties houden.

De app biedt een handige manier om real-time aanpassingen van je hoorapparaat te laten uitvoeren door een hoorzorgexpert.

Hoe kan de Oticon RemoteCare-app jou helpen

  • Houd persoonlijke videoconsulten met een hoorzorgexpert vanuit het comfort van je eigen huis
  • Laat aanpassingen en bijstellingen van je hoorapparaten via de app doen
  • Bespaar tijd en geld omdat je je niet hoeft te verplaatsen

Bekijk de voordelen van RemoteCare

Maak een afspraak met je Oticon RemoteCare-app

Als je de Oticon RemoteCare-app al hebt geïnstalleerd:

  1. Neem contact op met je audioloog en maak een Oticon RemoteCare-afspraak
  2. Open de app op de datum en tijd van de gemaakte afspraak


Als je de Oticon RemoteCare-app nog niet hebt geïnstalleerd:

  1. Download de Oticon RemoteCare-app via de App Store of via Google Play
  2. Koppel je hoorapparaat met de Oticon RemoteCare-app
  3. Neem contact op met je audioloog en laat ons weten welk e-mailadres je hebt gebruikt om je RemoteCare-account in te stellen. We zullen dan samen je Oticon RemoteCare-registratie voltooien
  4. Neem contact op met je audioloog en boek je eerste Oticon RemoteCare-consultatie
  5. Open de app op de datum en tijd van de gemaakte afspraak

Vereisten voor de Oticon RemoteCare-app

Om de app te kunnen gebruiken, heb je het volgende nodig: 

  • Oticon-hoorapparaten met Bluetooth® 
    (Modellen: Xceed, Xceed Play, Opn S, Opn Play, Opn, Ruby, Siya, More)
  • Een smartphone (Android-telefoons met een besturingssysteem van 8.0 of hoger, en iPhones met iOS 12.0 of hoger en model 5s of nieuwer)
  • Apple-ID
  • E-mailaccount 
  • Stabiele internetverbinding

Ontdek onze Bluetooth®-hoorapparaten

5 stappen om je gehoor te verbeteren

Illustratie van persoon met koptelefoon
1. Leer hoe je tekenen van gehoorverlies kan herkennen.
Tekenen van gehoorverlies
Illustratie van kalender met 30 dagen
2. Maak een afspraak voor je gratis hoortest in een hoorcentrum bij jou in de buurt.
Boek een hoortest
Illustratie van hoorapparaat
3. We gaan op zoek naar een hoorapparaat dat het beste bij je past. Je kan ze vrijblijvend testen.
Gratis 30 dagen op proef
Illustratie van geldbuidel
4. Informeer je over betalingsmogelijkheden.
Prijs van hoorapparaten
Illustratie van een schild met een oor
5. Geniet weer volop van een goed gehoor. Bij Audika geniet je 5 jaar zonder zorgen van je hoorapparaat.
5 jaar zonder zorgen