Vacature Banner - GPTW 2023

Coordinator Tienen

Dagelijks zetten we ons bij Audika hard in om zoveel mogelijk mensen beter te laten horen en hun leven te laten stralen. Het zijn de kleine dingen die het verschil kunnen maken. We streven ernaar een gepersonaliseerde oplossing te bieden die perfect past bij de levensstijl van onze klanten. Naast onze hoofdzetel, die gevestigd is in Leuven, kun je ons vinden in 60 hoorcentra en 100 shops-in-shops verspreid over het hele land.

Audika is onderdeel van Demant, een toonaangevende wereldwijde leverancier van oplossingen en diensten voor mensen met gehoorverlies. Demant is een familiebedrijf dat meer dan een eeuw geleden werd opgericht en is uitgegroeid tot een toonaangevende speler op de markt van diagnostische instrumenten en intelligente hooroplossingen. Wij volgen de technische ontwikkelingen op de voet om de meest complete hooroplossing aan te kunnen bieden.

Audika is niet alleen een aanbieder van gehoorzorg, maar ook een geweldige plek om te werken! We staan bekend om onze persoonlijke aanpak, niet alleen richting de klant maar ook richting onze medewerkers. We zijn betrokken bij wat zij doen en wie zij willen zijn. We zijn divers in onze talenten, culturen en perspectieven, maar verenigd in onze visie: meer mensen beter laten horen met de beste persoonlijke hoorzorg. We zijn er trots op dat we het "Great Place to Work"-label hebben ontvangen en blijven ons ook inzetten om onze medewerkers een uitstekende werkomgeving te bieden.

Voor ons hoorcentrum te Tessenderlo zijn wij op zoek naar een Coordinator.

Functieomschrijving

Als Coordinator sta je, met je collega Audioloog, aan het roer van ons hoorcentrum en ben je het vertrouwde gezicht voor onze klanten. Je bent een luisterend oor met een positieve ingesteldheid en een realistische blik. Slechter horen is namelijk niet alleen een fysiek probleem, het is daarnaast ook een sociaal en emotioneel probleem. Pas als we de mens achter de klant kennen, kunnen we het beste advies geven.

Het takenpakket van de Coordinator is zeer divers. Naast het onthaal en de begeleiding van de klanten ben je verantwoordelijk voor de administratie van het hoorcentrum. Enerzijds ontzorg je de Audioloog door telefoons te behandelen en de agenda van je collega te beheren. Anderzijds beheer je de dossiers van de klanten en staat je in voor facturatie en opvolging van dossiers bij de verschillende mutualiteiten. Tevens verleen je ondersteuning op vlak van hoortesten, reiniging en onderhoud van de hoortoestellen. Je informeert en adviseert de klanten over onze producten en diensten. Bijkomend sta je ook in voor de orde en de netheid in het filiaal en de plaatsing en opvolging van bestellingen.

Onze hoorcentra zijn niet alleen een plek om naartoe te gaan voor informatie, onderzoek, aanschaf en onderhoud. Mensen kunnen altijd bij ons terecht om vragen te stellen, de instellingen te laten aanpassen of hun ervaring te delen. Je vertolkt dus ook een maatschappelijke rol: je stelt mensen op hun gemak, zorgt ervoor dat zij zich snel thuis voelen bij Audika en makkelijk aankloppen voor hulp of advies.

Profiel

  • Je bent mensgericht en zet de patiënt centraal
  • Je bent sterk administratief aangelegd en hebt geen schrik om de telefoon te beantwoorden
  • Je hebt een passie voor mensen en weet vertrouwen te creëren
  • Je bent een teamplayer die goed zelfstandig kan werken
  • Je bent accuraat, stelt prioriteiten en lost problemen op
  • Je werkt pro-actief en hebt een can-do attitude
  • Je bent positief ingesteld en hebt een groot verantwoordelijkheidsgevoel
  • Je hebt kennis van MS Office en je kunt jezelf een nieuw CRM systeem snel eigen maken

Aanbod

Kan je jezelf vinden in bovenstaande vacature en is het jouw ambitie om je werk tot een succes te maken, dan is werken bij Audika iets voor jou! Audika is een groeiende organisatie met een vlakke structuur, een informele werksfeer en fantastische collega’s. Het welzijn van de medewerkers staat centraal in ons bedrijf. Je krijgt de kans om jezelf te ontplooien door naast de vakinhoudelijke opleidingen bijkomende trainingen met het oog op persoonlijke ontwikkeling te volgen. Je kan tevens rekenen op een mooi salarispakket, bestaande uit volgende componenten:

  • 20 wettelijke vakantiedagen en 12 ADV dagen
  • Aantrekkelijk loon op basis van ervaring
  • 13de maand
  • Maaltijdcheques
  • Smartphone met abonnement
  • Hospitalisatieverzekering
  • Groepsverzekering
  • Trimestriële bonus op basis van doelstellingen
  • Flex Income Plan (Cafetariaplan)

Heb je interesse?

Ben je klaar om bij ons aan de slag te gaan en mensen van hun oren te laten houdne? Dan horen we graag van je! Stuur je CV en motivatiebrief naar Emmeline Vandermersch (emva@audika.be).

Solliciteer nu!